marți, 24 iulie 2007

I love Hermannstadt!



După cum v-am promis: un mic film despre Sibiu - Capitala Culturală a Europei în 2007. Am filmat cu Sony Handycam DCR-HC27, editat cu Adobe Premier CS3 Trial, iar muzica este The Lord of The Dance - Warriors. Vizionare plăcută!

Cât despre Sibiu... Nu am cuvinte! În sfârşit am văzut şi eu în România un nivel de cultură, care - cred eu - ar trebui să fie prezent în toate oraşele din ţară. Merită să faceţi orice ca să vizitaţi oraşul. Mie îmi pare rău că toată excursia a fost una spontană, neplanificată şi nu ne-am permis să petrecem prea mult timp în Sibiu. Dar sigur voi reveni şi probabil voi sta 2 sau 3 zile ca să fructific din plin timpul petrecut în Sibiu. Vizitaţi-l!

Un comentariu:

Bogdan Sorlea spunea...

tre sa incep prin a-mi cere scuze pentru ca te critic... in primu rand inteleg ca e un film amatorial facut... am de facut cateva remarci:
1. fa ceva in legatura cu tremuriciul ala :))... probabil ca nu doar tu ai filmat, dar, revin, tinand cont ca e amatorial facut e ok (daca nu era amatorial, duceai si trepiedu cu tine, ca nu e asa de greu...)
2. era mai bine daca scoteai intreg soundtracku din timpul filmarii... poate ai vrut sa subliniezi ceva, dar ideea e ca nu s-a inteles nimic... deci era mult mai bine daca il scoteai...
3. ultima observatie: efectul pe care l-a prins textul "Sfarsit" e nush, cam prea puternic pentru un film asa de solemn... adica noah... parerea mea...
oricum, ai un plus pentru muzica si nu numai...